Veel gestelde vragen verhuisbedrijven
Hieronder hebben we de antwoorden op meest gestelde vragen verzameld.
Wat gebeurd na inschrijving bij verhuizers.nl?
Er worden direct aanvragen naar u gezonden welke tot omzet vergroting lijden. U beheert vervolgens zelf geheel uw eigen account, zodoende behoud u ten aller tijde grip en overzicht.
Kan ik zelf bepalen vanuit welke gebied ik offerte aanvragen ontvang?
Ja, u kunt in uw eigen dashboard (eventueel dagelijks te wijzigen) uw straal om uw vestigingsplaats ingeven.
Kan ik zelf het type verhuizingen aan geven wat mijn bedrijf verzorgt?
Ja, de mogelijkheden zijn: particulier – zakelijk – internationaal evt. incl. opslagmogelijkheden. Uiteraard kunt u tussen alle type variaties kiezen.
Wat zijn de tarieven welke verhuizers.nl hanteert?
Dat hangt af van het type verhuizing u selecteert, onderstaand per type verhuizing de tarieven per aanvraag:
Type verhuizing | Prijs per lead | Indicatie | |
Particulier | € | 7,50 | |
Zakelijk | € | 12,50 | |
Internationaal | € | 12,50 | |
Opslag | Gratis |
(De optie van "tussentijdse opslag" vinden wij een extra service, welke dan ook niet apart gefactureerd word).
Genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW
Kan ik een schatting krijgen van het aantal offerte aanvragen?
Dit is relatief lastig te schatten, dit vanwege uw specifieke wensen, zoals welk type verhuizingen u aanbied te verzorgen – uw regio, met daarbij uw bepaalde straal van uw werkgebied – woningmarkt met uw voorgaande specifieke wensen. Om toch grip op het aantal aanvragen te houden kunt u wel in uw dashboard het maximaal aantal aanvragen zelf bepalen. Het minimale aantal af te nemen betreft 5 aanvragen per week.
Kan ik mijn account op elk moment opzeggen?
Ja, u kunt dagelijks uw account de/activeren. Zodra u uw account heeft gedeactiveerd en weer wenst te activeren, hoeft u enkel een aanvraag te doen. Alle voorgaande ingevoerde gegevens hoeft u niet nogmaals in te voeren.
Rust er een minimale of maximale contractduur bij verhuizers.nl?
Nee, er rust geen minimale of maximale contractduur aan uw account. U kunt dagelijks uw account de – activeren.
Zijn mijn gegevens veilig?
Ja, uw vertrouwelijke gegevens zijn versleuteld met SSL (Secure Sockets Layer protocol) met een versleutellengte van 128 bits. Dit is het hoogste niveau dat voor de commercie beschikbaar is gesteld.
Naar hoeveel verhuisbedrijven word een aanvraag toegezonden?
Het maximaal aangesloten verhuisbedrijven in de bepaalde regio en type verhuizingen wordt doorgezonden naar 6 bedrijven. Afhankelijk van de door u aangegeven wensen en regio is het mogelijk dat de aanvraag bij minder verhuisbedrijven toegezonden worden.
Wat is de reactie tijd om te reageren op een offerteaanvraag?
Wij geven aan dat de aanvrager binnen 2 werkdagen benaderd word, echter leert de ervaring dat reageren binnen 8 uur erg gewaardeerd word en daarmee uw kans om van de aanvraag een opdracht te maken aanzienlijk vergroot.
Wat is de juiste benadering naar potentiële klanten?
Probeer eerst de potentiële klant telefonisch te benaderen, persoonlijk contact heeft altijd een voorkeur. Mocht de klant ca. 4 keer telefonisch niet te bereiken zijn. Stuur dan een e-mail met zoveel als mogelijk informatie over uw bedrijf en tracht een afspraak te maken. Dit alles binnen een werkdag voor de meeste conversie.
Kan ik onjuiste - valse offerte of dubbele aanvragen reclameren?
Soms sturen aanvragers onjuiste of valse aanvragen toe, wij trachten dit zo goed als mogelijk vooraf te controleren. Mocht u toch een onjuiste of valse aanvraag ontvangen, dan kunt u deze reclameren d.m.v. de retour button welke op de aanvraag staat. Deze reclamatie aanvraag word dan gecheckt en bij juistheid gecrediteerd. Dit dient maximaal binnen 5 dagen na het ontvangen van de aanvraag te geschieden. De regels voor reclamatie staan in de voorwaarden omschreven.
Hoe kan ik mijn bedrijf op verhuizers.nl extra laten opvallen?
U kunt op onze frontpagina of in de oplopende pagina’s adverteren met uw eigen logo c.q. advertentie tekst. Dit kunt u simpel opstellen en toezenden. Na online betaling plaatsen wij uw advertentie op de juiste pagina. De advertentie ruimte kunt u per dag nauwkeurig instellen.
Hoe geschied de facturatie?
U ontvangt wekelijks een melding dat uw factuur klaarstaat in uw dashboard, welke u daar kunt downloaden als PDF. De facturen hebben een betalingstermijn van 14 dagen.
Bij overige vragen staan we u graag per e-mail te woord.